Ανανέωση άδειας ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Από το Επιμελητήριο Λάρισας ανακοινώνεται ότι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές των οποίων η άδεια έληξε την 31/12/2024, θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση ανανέωσης αδείας έως την 31/03/2025.

Τα σχετικά δικαιολογητικά δύναται:

  1. να αποσταλούν μέσω email στο mitroo@larcci.gr  υπόψιν κας Άννας Σαρμαντά
  2. να υποβληθούν στην Υπηρεσία μας
  3. να υποβληθούν ηλεκτρονικά μέσω του echamber (https://echamber.larcci.gr/) – οδηγίες για την ηλεκτρονική υποβολή θα βρείτε στα επισυναπτόμενα:

προκειμένου να γίνει η ανανέωση της αδείας στο Μητρώο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Απαραίτητα είναι τα εξής δικαιολογητικά:

  1.  Αίτηση ανανέωσης της αδείας σας συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη.
  2. Υπεύθυνη Δήλωση Ν.1599/1986 με γνήσιο υπογραφής από gov.gr.
  3. Βεβαίωση της Δ.Ο.Υ. ότι δεν έχει γίνει διακοπή της δραστηριότητας του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή (ΚΑΔ 66221001) ή εκτύπωση από προσωποποιημένη πληροφόρηση ΑΑΔΕ.
  4. Συμβόλαιο επαγγελματικής αστικής ευθύνης σε ισχύ καθώς και τα προηγούμενα, αν οφείλονται
  5. Σεμινάρια Επαναπιστοποιήσεις γνώσεων σύμφωνα με την ΠΕΕ 45/21-11-2014 (15 ώρες για το έτος 2023) καθώς και για τα προηγούμενα έτη, εφόσον οφείλονται.
  6. Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.

Το Ποινικό μητρώο  θα αναζητηθεί αυτεπάγγελτα από το Επιμελητήριο μας (όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21 του Ν.4583/2018) μετά την κατάθεση των παραπάνω δικαιολογητικών.

Τις υπεύθυνες δηλώσεις θα τις βρείτε στο σύνδεσμο:

 Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση μη προσκόμισης των απαιτούμενων δικαιολογητικών, η Υπηρεσία του Επιμελητηρίου υποχρεούται να προβεί σε διαγραφή του φυσικού ή νομικού προσώπου από το ειδικό μητρώο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.