«Κατάθεση στο Δήμο Κιλελέρ νέων αιτήσεων για όσους επλήγησαν από τις πλημμύρες του 2023 και δεν έχουν πληρωθεί»

Από την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση, την οποία υπογράφει ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Αχιλλέας Χατζούλης, σχετικά με τη διαδικασία έκτακτης χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης στους πληγέντες από τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου του ’23. 

«Σύμφωνα με το αρ. πρωτ. 82188/ΓΔστ1/5-11-2024 έγγραφό της η Γεν. Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών της Γενικής Γραμματείας Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας με Θέμα «Διαδικασία χορήγησης εφάπαξ έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης για την αντιμετώπιση πρώτων βιοτικών αναγκών και απλών επισκευαστικών εργασιών ή / και την αντικατάσταση οικοσκευής, σε πολίτες που επλήγησαν από τις πλημμύρες που εκδηλώθηκαν από την 4η έως την 11η Σεπτεμβρίου 2023 στη χώρα», καλεί τα πληγέντα φυσικά πρόσωπα που έχουν ήδη υποβάλλει αίτηση για οικοσκευή αλλά δεν έχουν πληρωθεί να υποβάλλουν αίτηση στον Δήμο Κιλελέρ από 29.11.2024 έως 31.12.2024. 

Διευκρινίζεται ιδιαιτέρως ότι η παρούσα ενημέρωση ΔΕΝ αφορά σε όσους δεν έχουν υποβάλλει αίτηση για οικοσκευή αλλά σε εκείνους που έχουν ήδη υποβάλλει και υπήρξε πρόβλημα στην διαδικασία αποζημίωσης.

Απαραίτητο στοιχείο για την επαναξιολόγηση της αίτησης αποτελεί ο αριθμός πρωτοκόλλου που δόθηκε από την  ΓΔΑΕΦΚ κατά την επιτόπια αυτοψία, καθώς είναι σημαντικό για τον έλεγχο των αιτήσεων και των εκκρεμοτήτων από το Υπουργείο το οποίο είναι και ο μόνος φορέας αξιολόγησής τους. 

Επίσης, η πρόσκληση αυτή αφορά και στο επιπλέον επίδομα για ΑΜΕΑ και ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ των 600 ευρώ άπαξ και για τους πολίτες εκείνους που είχαν υποβάλει αίτηση την άνοιξη του 2024 αλλά δεν έχουν πληρωθεί.

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλλουν με νέα αίτηση τους τα εξής δικαιολογητικά:

  1. Τον με αριθμ.. Πρωτ……………….. υποβολή αιτήματος επιχορήγησης στη Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ. και αριθμό απογραφικού δελτίου………………………(τα στοιχεία εμφανίζονται στην πλατφόρμα της αρωγής)
  2. Τον ΑΦΜ
  3. Την Δ/νση πληγείσας κατοικίας
  4. Τον ΑΤΑΚ πληγείσας κατοικίας (Αριθμός Ταυτότητας Ακινήτου)
  5. Κύρια /Δευτερεύουσα κατοικία
  6. Ονοματεπώνυμα συνιδιοκτητών και τα ΑΦΜ τους
  7. Ονοματεπώνυμα μισθωτών ή ατόμων που διέμεναν με δωρεάν παραχώρηση με τα ΑΦΜ τους
  8. Τον Αριθμό παροχής ηλεκτρικού ρεύματος της πληγείσας κατοικίας
  9. Το Ε1 τελευταίου έτους(2022 και 2023)
  10. Το Ε9 για ιδιόκτητες κατοικίες

Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Κιλελέρ στη Νίκαια από 29.11.24 – 31.12.24 και ώρες 9:00-13:00 καθημερινά. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 2410922122( Δρ. Δήμητρα Παπαστεργίου).

Αποστολή απαραίτητων δικαιολογητικών για όσους επιθυμούν στο arogi2@kileler.gov.gr»